מישהו שומע אותך, ואותם: למה כדאי לכם לבחור בפעילות משפיענים ברשתות החברתיות?

משפיענים.

עד כמה התחום הזה הפך לשם דבר? חשבו על האסוציאציות שעברו לכם בראש – השפעה, סמל סטטוס, מכירות, כותרות – והיד עוד נטויה.

מה שהתחיל בתור טרנד ששווה לבדוק עבור חלק מהמותגים הפך לתחום ענק בצמיחה אדירה עם מוטיב נפלא: כעת, לכל עסק יש גישה למגוון משפיענים לפי קטלוגים שונים כגון הרשתות החברתיות בהן הוא נמצא, כמות עוקבים ומעורבויות, נישה, נכסים דיגיטליים נוספים ועוד. למעשה, מה שהיה זמין בעיקר לשחקני ענק הפך לקהילה בה ניתן למצוא חיבור עם כל אחד, על ידי כל אחד מאיתנו.

עם כאלו יכולות, נשארה רק שאלה חשובה למדי: איך הם יוכלו להועיל לעסק שלכם?

טראפיק

לפני הכל, נדבר על העיקר: משפיען עם עשרות, מאות אלפי ואף מיליוני עוקבים יכול להוביל לבוסט עצום של כניסות, רכישות ולידים (גם במונחים של מותגים מוכרים). אחרי הכל, פעילות משפיענים היא השקעה לכל דבר. אתם מוכנים לשלם לגורם אחד או יותר סכום כסף מסוים בכדי שהוא יחזיר לכם את ההשקעה בתוספת רווח נאה, ויש בהיסטוריית הדיגיטל הקצרה יחסית מקרים רבים מספור של פעילויות שהוכיחו את עצמן כשוות וסללו את הדרך לאימפריה של היום.

 

אמינות

אחד האתגרים הכי קשוחים עבור עסקים חדשים הוא בנייה של אמון בינם לבין הלקוחות הפוטנציאליים. לא משנה מה אתם אוהבים לרכוש ולצרוך, אם אין לכם אמונה שהמוצר או השירות ייתנו תמורה למחיר (או שבכלל תקבלו אותם מלכתחילה), אתם לא תוציאו גם אגורה שחוקה עבורם.

המשפיענים חסכו עבורכם את הדרך – האנשים שעוקבים אחריהם הם כאלו אשר מאמינים למה שיש להם להגיד (אחרי הכל, גם לא נשקיע זמן ופעילות חברתית בחירטוטים ושקרים), ולכן אם הם ימליצו על המותג שלכם, העוקבים יקשרו אוטומטית את השם שלכם עם המוניטין שלהם (וציניות בצד, יש לא מעט משפיענים שלעולם לא ימליצו על מוצר שהם לא מאמינים בו).

יצירתיות

אין מה לעשות, כל אחד מאיתנו חזק בדברים מסוימים וחלש יותר בכאלו אחרים. כשאתם מתחילים בקמפיין משפיענים, אתם מאפשרים למשפיען להשתמש בבמה שהוא בנה כדי להעביר את המסרים שלכם בדרך קריאייטיבית. להעלות פוסט עם תמונה של המוצר או השירות זה נחמד, אבל ניתן למצוא לא מעט משפיענים שבנו לעצמם שם דווקא בגלל הדרך שבה הם מציגים את עצמם.

כביש עוקף פרסומות

מחקרים מראים שלא מעט גולשים פיתחו "חסינות עדר" למודעות שונות, כך שגם כאן המשפיענים מציעים אלטרנטיבה נהדרת: התכנים שעולים אצלם מקבלים במוח שלנו התייחסות כמו אל פוסט רגיל, מה שמקנה לנו יתרון גדול מאוד בהשוואה לקמפיין ממומן.

סגמנטציה

כפי שציינו קודם, המשפיענים כיום נמצאים כמעט בכל סקשן אפשרי – אוכל, אופנה, קוסמטיקה, מוזיקה ועוד אינספור אפשרויות. כאשר אתם בוחרים משפיענים אתם יכולים ליהנות מגישה מפולחת מראש של קהל עוקבים רלוונטי, ובכך תוכלו לדעת שהתקציב שלכם הולך לאנשים הנכונים – ובשילוב המסר הנכון, ייתכן שפיצחתם כרגע בוננזה משלכם.

הכוח להשפיע נמצא אצלכם כבר עכשיו

אם השתכנעתם שמשפיענים בהחלט יכולים להיות אופציה עבורכם, אנו מציעים לחסוך לכם זמן יקר ולקבל גישה למשפיענים ממגוון תחומים, מגזרים וגילאים שיעמדו לשירותכם במטרה אחת – לקדם את מה שיש לכם להציע אל ההמונים ולהביא תוצאות בשטח.

במידה ואתם עוסקים בעצמכם בתחום, נשמח לשמוע מכם יותר ולראות כיצד נוכל לפעול לשיתוף פעולה הדדי. רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שאלות?

השאירו פרטים ואנו ניצור אתך קשר בהקדם האפשרי