סרטוני תדמית

הניסיון המצטבר של שנים בעבודה מול לקוחות רבים בשוק בשילוב עם אנשי מקצוע מהבכירים והמקצועיים בתחום הקריאייטיב,
מבטיח לך כי מיתוג בוואב טאלנט ייתן לך את הפתרון שיעמיד את העסק שלך בשורה הראשונה של החברות המובילות.

למה אתם צריכים סרטון תדמית לעסק שלכם

פרסום העסק שלכם הוא עניין מורכב.

יש כל כך הרבה אפשרויות, שירותים ופלטפורמות – גם בעולם הפיזי וגם בעולם הדיגיטלי. בסופו של דבר, גם אצל החברות הגדולות התקציב מוגבל, וצריך לשבת ולהכריע בסוגיה של הפרסום האפקטיבי והמתאים ביותר עבורכם.

לכן, הגיע הזמן לעשות לכם קצת סדר.

האם שמעתם על סרטון תדמית?

אופציית סרטון התדמית היא אופציה ישנה וחדשה בו זמנית. היא כן קיימת פחות או יותר מרגע המצאת מצלמת הוידאו, אך נשמרה במשך עשרות שנים רק לכאלו שיכלו להרשות זאת, וגם אז – ערוצי המדיה היו מוגבלים. אם רק בשנות ה-90 יכלנו לצפות בפרסומות וידאו שלרוב הציגו מוצר מסוים יותר מאשר תדמית של אדם או עסק, ביחד עם העובדה שחלו הגבלות רבות כמו אורך הסרטון, קהלים ועוד, הרי שהיום ניתן להציג את הסרטונים במקומות רבים יותר מאי פעם, עם פוטנציאל חשיפה שלא היה נתפס לפני כ-20 שנים, וזו רק ההתחלה.

אז מה בעצם גורם לסרטון וידאו להיות כל כך אטרקטיבי לעסק שלכם?

ארסנל:
אין מה להתווכח. מבחינה אמפירית, המדיום שמעביר הכי הרבה בהכי פחות הוא מדיום הוידאו. אתם יכולים להשתמש באנשים, פרופס, כיתוב, גרפיקה, מוזיקה, סאונד אפקטס ועוד מבחר כלים ושיטות שיתנו לכם להעביר את המסר בצורה הכי ברורה שיש. תחשבו על אופציית הסרטון אל מול אופציית הרדיו למשל, בה ניתן להשתמש רק במוזיקה, קריינות וסאונד אפקטס, מה שמקשה מלכתחילה על מציאת קונספט מנצח וגם מגביל מאוד את האפשרויות שעומדות לפניכם. למה לשבת ולהתאמץ על משהו מוגבל מלכתחילה, כשאפשר ללכת על הכל?

התוכן הוא עדיין המלך:
תוכן תמיד היה המלך, עדיין המלך כיום – וכנראה יהיה גם בעתיד. מה שכן, השיטה שבה הוא מוצג משתנה מפעם לפעם, ובשנים האחרונות היא מצביעה בוודאות על סרטונים. לצערנו, יש דברים שאין לנו שליטה עליהם, ואחד מהדברים הללו הוא העובדה שאנשים היו מחפשים את מה שתופס להם את העין בצורה מיידית. טקסטים ארוכים לא משיגים את זה, תמונות יכולות לאבד עניין אחרי שניה ומוזיקה אינה אפקטיבית אצל גולשים שהנמיכו את הסאונד בפלאפון, במחשב או בטאבלט. הסרטון תופס את העין לזמן (יחסית) ארוך ומאפשר למסר שלכם לחלחל לצופה. אתם יכולים גם להטמיע את הטקסט הארוך ואת מבחר התמונות בסרטון עצמו, ובכך להשיג כמה מטרות בבת אחת.

הזדהות:
אנשים תמיד ישכחו מה אמרת, ומה עשית – הם אף פעם לא ישכחו איך גרמת להם להרגיש. בסרטון תדמית איכותי, הם יכולים לא רק למסר, אלא גם אליכם. אין דרך יותר טובה באינטרנט ליצור הזדהות ולעורר רגש מאשר סרטון. כשאנשים יודעים מי נמצא מולם ולמי הם משלמים את מיטב כספם, דברים משתנים.

סרטוני תדמית אחרונים שבצענו

סרטון תדמית לאיגוד השייט בישראל

סרטון תדמית לפרימור

מי לא מפרסם בוידאו בימינו?
הסעיף הזה מתחלק לשני חלקים. קודם כל, כל רשת חברתית שמכבדת את עצמה מאפשרת העלאת סרטוני וידאו (ישנן הגבלות כמו אינטסגרם שמאפשרת עד 15 שניות בסטורי ועד דקה בפוסטים (וכך גם בטוויטר), אבל בסופו של דבר, אם אתה רוצה לפרסם בוידאו – כמעט כל פלטפורמה פופולארית תאפשר לך. בנוסף, המתחרים שלך משתמשים בשיטה זו גם הם, ולא מאתמול. אם תשארו מאחור, אתם תרגישו את זה חזק מאוד בהכנסות שלכם.

בסופו של יום, בין אם אתם בעניין או לא – סרטוני התדמית הם אופציה חיה, בועטת ועובדת. אם אתם רוצים או לא. אתם יכולים לנסות ולחשוב על הדבר הבא או להמשיך ולהצמד לשיטות הישנות, או שאתם יכולים ליישם את המאמר הזה ולהתחיל לקדם את העסק שלכם עם פוטנציאל גדול יותר מאי פעם.

אנחנו מציעים מבחר שירותי הפקה, צילום ועריכה של סרטוני תדמית מכל הסוגים. אנחנו נשב איתכם, נבין את העסק ונפצח את המסר האיכותי והייחודי שיבדיל אתכם מהמתחרים שלכם. כשהכל יהיה מוכן, אנחנו נדאג לכך שהסרטון שלכם יגיע לקהלים הנכונים ביותר, ויתחיל להכניס לכם רווחים ולקוחות חדשים. מעוניינים? השאירו פרטים ונחזור אליכם.

שאלות?

השאירו פרטים ואנו ניצור אתך קשר בהקדם האפשרי