עידן חדש בשיווק חברות סטארט-אפ

עידן ההתפכחות

שוק ההייטק עבר תהפוכות גדולות בעת האחרונה, שיש המכנים אותה "עידן ההתפכחות". לראייה, משנת 2016 נפתחים בישראל בכל שנה פחות ופחות חברות הזנק (סטארט-אפים) והמגמה השלילית הזו התחזקה מאוד בשנת 2022 מסיבות רבות: שיעורי האינפלציה הם מהגבוהים ביותר מזה עשרות שנים, ירידות בשווקי המניות, עליית הריביות, המלחמה באוקראינה, נסיקת מחירי הגז והנפט, קריסת מטבעות הקריפטו ועוד.

התוצאה: הערכות השווי מתרסקות, קשה הרבה יותר לגייס כספים, קרנות רבות עצרו או ביטלו השקעות מתוכננות, חברות היי-טק רבות מצטמצמות, סטארט-אפים נסגרים, גלי פיטורים נרחבים מכים גם בחברות הטכנולוגיה הגדולות ו"הבטוחות" בעולם והחברות נדרשות לחשב מסלול מחדש.

חישוב המסלול מחדש יכול לכלול מגוון רחב של צעדים כמו בחינת אמצעי מימון חלופיים, תגמול שונה על ביצועים, גיוס טאלנטים זמינים וזולים יותר, תמריץ ללקוחות להפוך התחייבויות אשראי לתשלום מזומן, בחינת מיזוגים ורכישות, תמחור מחדש, שיפור המוצר, ייעול המכירות ועוד.

אבל עם כל הכבוד למגוון הצעדים הללו, עדיין אחד הדברים הבסיסיים כדי לשרוד תקופות שפל הוא פשוט להתייעל: לצמצם הוצאות ולהגדיל הכנסות.

עקרון משמעותי ביותר בתהליך ההתייעלות של חברות סטארט-אפ, הוא לא לבזבז את משאבי החברה על פעולות שאינן כוס התה שלה. חשוב שכל עובד בחברה יהיה מקצוען בדיוק בתחום בו הוא עוסק ולא יבזבז את זמנו על פעולות שאחרים יכולים לעשות אותן טוב יותר, יעיל יותר, מהיר יותר וזול יותר.

אאוטסורסינג לשיווק הדיגיטלי

אחד התחומים המשמעותיים בהתייעלות של חברות סטארט אפ, בכל אחד מהשלבים בהם היא נמצאת, הוא השיווק והפרסום הדיגיטלי. במקום לבזבז משאבים וכוח אדם יקר בתוך החברה, מומלץ לעשות מיקור חוץ (אאוטסורסינג) ולתת לחברת שיווק דיגיטלי מקצועית ומנוסה לעשות את העבודה ביעילות רבה יותר ובעלויות נמוכות משמעותית.

אחת החברות המובילות בישראל בתחום השיווק הבינלאומי של חברות סטארט אפ היא חברת וובטאלנט. WEBTALENT  היא סוכנות דיגיטל עם ניסיון רב שנים בפרסום ושיווק בינלאומי בדיגיטל, באתרים וברשתות החברתיות והיא בעלת הבנה עמוקה והתמחות בצרכים של חברות סטארט-אפ.

וובטאלנט בונה מערך שיווקי יעיל ומדויק המותאם בלעדית לכל חברה לפי ניתוח נתונים מקצועי של השוק בו היא פועלת, מטרותיה העסקיות, המתחרים הרלוונטיים, התקציב המוגדר, התהליכים שנעשו עד היום, החסמים והקשיים, שלבי הפיתוח ועוד. וובטאלנט מעניקה לחברת הסטארט-אפ כלים שיווקיים אפקטיביים ומשתלמים ביותר המושתתים על הכרה מעמיקה הן של תהליך פיתוח המוצר והן של היוזר.

העברת פעילות השיווק הדיגיטלי של חברת הסטארט-אפ לידי חברה מקצועית חיצונית כמו וובטאלנט, מאפשרת למנהלי הסטארט-אפ לחסוך זמן יקר ומשאבים רבים ולמקסם את המקצועיות והיעילות של עובדיה.

הניסיון שיווקי והטכנולוגי רב שנים של וובטאלנט מאפשר לה להפעיל כלים שיווקיים ופרסומיים ייחודיים המבוססים על דאטה המתעדכנת אונליין בכל רגע נתון ובכך ממקסמת את תהליכי השיווק הבינלאומי בדיגיטל – באינטרנט, ברשתות החברתיות  ובסלולר.

כלי נוסף שיש לוובטאלנט ולא נמצא ברוב חברות הסטארט-אפ, הוא מחלקת הקריאייטיב המאפשרת לכל פרסום להיראות בולט יותר, מדויק יותר וממוקד הרבה יותר מרוב הפרסומים שנעשים אינהאוס בחברת הסטארט-אפ. הבולטות והדיוק של המסרים השיווקיים מייעלים את תהליך השיווק הדיגיטלי ועושים את ההבדל בתוצאות.

מענה כולל לכל הצרכים

שיווק דיגיטלי הוא שם כולל למגוון ענק של כלים שכל אחד מהם הוא הכרחי להצלחה של חברת סטארט-אפ: הקמה או תחזוקה של אתר החברה כולל ייעוץ שיווקי ועיצוב ברמה הגבוהה ביותר, תמיכה טכנית והטמעת כלים מתקדמים למדידת ההמרות באתר, הטמעת מערכות CRM המותאמות לכל חברה באופן ייחודי, שיפור יחסי ההמרה וההנעה לפעולה, קידום מסרים, כתבות וסרטוני וידאו נבחרים בכל זמן נתון, קידום האתר במנועי החיפוש ברשת ((SEO הקמה וקידום של דפי נחיתה, מסרי פוש וכלים מתקדמים נוספים המשפרים תוך זמן קצר את התוצאות העסקיות.

וובטאלנט מתמחה גם בניהול קמפיינים (PPC) לחברות סטארט-אפ בכל העולם, לפי פילוחים מדויקים של קהלי היעד והשווקים הייעודיים. החברה עושה שימוש בכלים המתקדמים ביותר בכל מקום אפשרי ברחבי הרשת: גוגל, רשתות חברתיות, לינקדאין, אינסטגרם, יוטיוב, פייסבוק, טיקטוק ועוד.

בנוסף לפעילות בדיגיטל, מעניקה וובטאלנט גם מגוון רחב של שירותי פרסום חשובים נוספים כמו שילוט חוצות, פרסום בטלוויזיה, בעיתונות, במגזינים מקצועיים ובכנסים ומפיקה סרטוני תדמית וסרטונים וידאו מקצועיים.

לסיכום

בעידן הנוכחי, כשחברות הטכנולוגיה והסטארט-אפים חייבות להתייעל ולפרוץ לשווקים חדשים, ההחלטה הנכונה ביותר היא לעשות אאוטסורסינג לשיווק והפרסום הדיגיטלי. המקצוענות, הניסיון והיעילות של חברת דיגיטל מקצועית מאפשרים לכל חברת סטארט-אפ, חדשה או וותיקה, ליהנות מחשיפה גדולה יותר ללקוחות ולשווקים חדשים לגיוס משקיעים וטאלנטים תוך חיסכון ניכר במשאבים ובכסף.

!WEBTALENT. A WIN WIN SITUATION

שאלות?

השאירו פרטים ואנו ניצור אתך קשר בהקדם האפשרי