פרסום וקידום לרופאי שיניים!

הגיע הזמן לטפל בבעיית השורש:

איך תביאו מטופלים חדשים מבלי להתפזר?

גם רופאי השיניים הטובים ביותר לא מצליחים לעמוד בקצב שבו עולם השיווק הדיגיטלי משתנה.
אתם רוצים להביא לקוחות חדשים דרכו – אבל מרגישים שאם תתמקדו בו, זה יעלה לכם בזמן, יזע ודמעות.
במקום לחשוש – הגיע הזמן להכיר את השחקנים שיתנו לכם ראש שקט ולידים איכותיים.

אם תשאלו בן 50 לגבי רפואת השיניים אז והיום, הוא כנראה יספר לכם על שינויים רבים בזמנים, באפשרויות ובאיכות הטיפולים, ואין ספק שגם אתם תוכלו להעיד על כך. אם תשאלו את אותו אדם (או את עצמכם) לגבי השיווק הדיגיטלי, כנראה שהוא יישאר בעיקר עם סימני שאלה, מפני שמדובר באחד מהתחומים הדינאמיים ביותר כיום.

אם אתם חושבים שהתעלמות היא טקטיקה טובה להתמודדות עם האתגרים בעולם הדיגיטלי – תחשבו שוב. מחקרים מוכיחים שוב ושוב כי החלטות צרכניות מתבססות על מחקר מקדים, הכולל קריאת מאמרים, בחינת מודעות ואתרים שונים, וכמובן רשתות חברתיות – כך שגם אם אין לכם מושג איך להקים פייסבוק, המרפאה שלכם חייבת להיות בעלת נוכחות דיגיטלית.

הדרך להגיע לדיגיטל ולהישאר שפוי

למדתם במשך שנים, חסכתם כל שקל והצלחתם להקים עסק משלכם בשילוב ידע וניסיון שצברתם במאמצים רבים. למרות זאת, אתם נדרשים ללמוד שוב נושאים מורכבים שמשתנים ללא הרף, מה שעלול להוביל לתסכול, הפסדים של זמן, משאבים וכסף וכמובן – חוסר התמקדות בקריירה אותה סללתם. אם אתם רוצים להמשיך ולהתפתח, אתם צריכים מומחי דיגיטל שילוו אתכם בדרך אל ההצלחה. או בקיצור – ממש כמו שאף אחד לא יילך לרופא שיניים שהוא לא יכול לסמוך עליו, כך גם אתם צריכים אנשי שיווק עליהם תוכלו לסמוך, וכאן נכנסת חברת WebTalent.

הפורמולה המנצחת ללידים מצוינים

החברה קיימת כבר מעל לעשור, ועוסקת בשיווק דיגיטלי על כל סוגיו, לרבות הקמת תשתית דיגיטלית מקיפה לפי הצרכים שלכם בגמישות מלאה הכוללת נכסים דיגיטליים כגון אתר אינטרנט, דפים עסקיים, דפי נחיתה, באנרים, קמפיינים ממומנים ועוד. כל הקמפיינים מתבססים על יצירת קהלים מדויקים בהתאם לקהלי היעד שלכם, מסרים חדים ומקוריים בעלי אחוזי המרה גבוהים בהשוואה לשחקנים אחרים בתחום, ואינספור בונוסים שיתנו לכם להגדיל את נפח העבודה שלכם ולהחזיר את ההשקעה שלכם כבר מהחודש הראשון.

בנוסף, החברה מתמחה באופטימיזציות בזמן אמת שיאפשרו התאמה מלאה לצרכים שלכם ומיפוי מלא של כלל השירותים והטיפולים בקליניקה שלכם כדי לבצע פרסום חד ואפקטיבי – ואתם מוזמנים להתרשם מסיפור מרתק במיוחד עם ד"ר שרי יהב, שהצטרפה גם היא לקהל רופאי השיניים המרוצים משירותי הדיגיטל של WebTalent.
רוצים להבין איך גם אתם תוכלו להביא לקוחות חדשים בדיגיטל? השאירו פרטים ונחזור אליכם לפגישת ייעוץ ללא התחייבות.