קוסמטיקאית? הדרך שלך ללקוחות מתחילה בדיגיטל

יש שני עולמות שכמעט ולא נמצאים בעצירה כבר עשרות שנים – עולם היופי והטיפוח ועולם הפרסום. העקרונות מאוד פשוטים: כולנו רוצים להיראות טוב יותר, וכל עסק רוצה להגיע לקהלי היעד שלו ולהציג את המוצרים והשירותים שיש לו להציע. למרות שמדובר בשני תחומים שנראים כשונים לכאורה, בפועל ניתן למצוא קורלציה חזקה ביניהם – ואם אתן עוסקות בתחום, כדאי לכן לראות את מה שרוב בעלי המקצוע האחרים פספסו.
הרושם הראשוני הוא הכל
האספקט הראשון הוא הסיבה למה כל כך הרבה כסף זורם בכל מה שקשור למראה החיצוני ולמסר אותו תעבירו. גם אם אתן קוסמטיקאיות מנוסות הנמצאות שנים בתחום, אתן עדיין יכולות לפספס לקוחות חדשים רק בגלל שלא שמתן מספיק דגש על מה אתן משדרות החוצה. מדובר באינספור פרמטרים אשר דורשים ברוב הפעמים בחינה של עין מקצועית. דוגמאות לכך הן שם העסק, הנראות שלו, הנראות של הבעלים והצוות, השירותים הניתנים, המלצות, טיב העבודות, אווירה, מחירים ועוד.

הסטאר של העולם המודרני: הסמארטפון
איך אתן מתקשרות עם הלקוחות שלכן? כנראה שבוואטסאפ, סמסים ובמסנג'ר. איפה הפרסום האפקטיבי נמצא? בדיוק באותם עולמות. פרסום דיגיטלי איכותי יוביל טראפיק חדש שיתרשם ממה שיש לכן להציע, ואם הצלחתן לעורר בו את העניין, הרי שמכאן הדרך ליצירת קשר וקביעת פגישה קצרה במיוחד.
בנוסף, כמעט כל רכישה של מוצר או שירות בימינו מתבססת לאחר מחקר מקיף באינטרנט, הכולל סקירה של נכסים דיגיטליים כמו אתר האינטרנט, כרטיס ביקור וירטואלי, המלצות בגוגל וכמובן הרשתות החברתיות עצמן. למעשה, כמעט כל פרמטר שקשור לאותו רושם ראשוני נמצא כבר שם, ולכן ההשקעה והטיפוח נדרשים גם מחוץ לקליניקה ומופיעים גם בזירה הדיגיטלית.

הפה לאוזן קיים, הוא פשוט עבר כתובת
אם אתן מספיק זמן בתחום, אתן בטח תשאלו איפה הנושא של "מפה לאוזן" נכנס כאן. אז נכון, אין ספק שהמלצות הן הדרך הכי טובה להביא לקוחות חדשים, בטח ובטח בתחום רגיש שכזה. אבל אתן שוכחות שאם פעם המלצות היו בעיקר בהתרשמות כאשר נפגשים פנים אל פנים, הרי שכיום מטופלת שלכן יכולה לצאת מהקליניקה ולדווח על כך לעשר חברות שונות תוך דקה בלבד. יכולות הפצת המידע השתדרגו בקנה מידה שלא נראה כמותו, ואתן חייבות להבין את הפוטנציאל החיובי ואת זה ההרסני במקרים בהם תהיה חוסר שביעות רצון. גם בישראל עצמה ניתן למצוא מקרים של עסקים שספגו מכה אנושה רק בגלל דירוגים נמוכים ותלונות.

מהירות ויעילות
בתור קוסמטיקאיות, אתן יודעות שככל שאתן יכולות לתת יותר תוצאות בפחות זמן – פוטנציאל הרווח שלכן עולה. גם כאן, החשיבות של מהירות הוא קריטי, ועליכן להעביר את המסר שלכן בדרך מינימלית ככל הניתן בזמן אמת. גם כאן ניתן למצוא סיפורים על שחקנים שהצליחו לזהות טרנד כלשהו בזמן ולהרוויח עליו רבות, בעוד אלו שדשדשו מאחור הרגישו את האימפקט גם חודשים לאחר שהטרנד נעלם.


הלוק הייחודי
נשים רבות מגיעות אלייך כדי להיראות לא כמו השאר, וכדי לבלוט, לזהור ולהקרין מהיופי שלהן לסביבה. אם חשבת שהעיקרון הזה תקף רק לעולם החיצוני, חשבי שוב: ככל שתצליחי לבלוט מעל השחקניות האחרות באזור שלך, השם שלך יתחזק וימשוך אליו אפילו יותר עניין, שיוביל בהמשך לרווחים נאים.


הקשר חזק – והגיע הזמן שתביני את זה
גם אם סיימת את הכשרתך כקוסמטיקאית לפני 30 שנים בתקופה בה כללי המשחק היו אחרים לחלוטין ובין אם רק אתמול הקמת את הקליניקה שלך, המסקנה ברורה: כדי להצליח להגיע לקהלים חדשים, להביא לקוחות, לייצר מודעות ונאמנות למותג ולבדל את עצמך אל מול המתחרים – את חייבת שירותי דיגיטל, וכמו שלא כדאי לבחור בכל קוסמטיקאית שמציעה את שירותיה, כך גם כאן. בעולם שמשתנה ללא הרף עם אינספור אופציות, את חייבת את אנשי המקצוע שכבר מכירים את התחום שלך, מבינים מהם הצרכים והרצונות שלך ויכולים לבנות לך תוכנית פעולה ממוקדת, חכמה ואפקטיבית שתוביל אותך להצלחות והגשמת היעדים והמטרות בזמן קצר בהרבה מזה שהיה לוקח לך לבד.
הכירי את WebTalent, סוכנות דיגיטל וותיקה המתהדרת במגוון לקוחות מכל הארץ כולל ענקיות קוסמטיקה כמו חוה זינגבוים, איתה הם עובדים ומלווים כבר יותר מעשור. הניסיון והידע הרב שהם צברו בעבודה עם כל אותן קליניקות העניק להם יכולות בלעדיות להעניק לך כלים, יתרונות וערוצי הכנסה חדשים שכולם יתורגמו מהר מאוד לעלייה ברווחים, עלייה בחשיפה ובפניות וכמובן בלקוחות חדשים שיבינו שאת מקצוענית שמעוניינת לעבוד רק עם אלו שנמצאים באותו סטייט אוף מיינד. המטרה שלהם פשוטה: לתת לך ראש שקט ולאפשר לך להתעסק במה שאת כל כך טובה בו, בלי הסחות רקע ומבלי לבזבז זמן, כסף או משאבים.
אם את עדיין מתלבטת, צפי בסרטון ההמלצות שלנו – אנחנו בטוחים שתזהי שם כמה שמות. אהבת? השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם לפגישת ייעוץ ללא התחייבות.